Du og deg om da
Tobias Sten
CAPO 2. BÅND
[Vers 1]
[G]Eg og noken venner skulle ut på byen en k[Am]veld
[C]Setta kvardagen på pa[D]use og leva i[G]gjen
[G]Då eg sto i baren fekk eg høyra ka folk[Am] sa
[C]Da va ting om meg og [D]deg som ikkje låt[G] bra
[G]Søstrer og di snakka om han så var stygge mot [Am]deg
[C]Og da tok si tid før eg [D]skjønte at han var [G]meg
[G]Far din gjorde seg brei då han gjekk[Am] forbi
[C]Da kom lange, skarpe[D] blikk frå moro d[G]i[D]
[Refreng]
[G]For da var du og deg om da, du huska ka eg sa
[Am]Ska du fere? Ska du ikkje lenger vera et problem for
[C]meg?
[D]Eg brukar ikkje tid på [G]deg[D]
[G]Men no e bygdo etter meg, de trudde jo på deg
[Am]Og ditt faeneskap og fanteri, om kossen eg behandla[C] deg
[D]Har fått meg te å hata[G] deg
[Mellomspill]
[G] [A] [C] [D] [G]
[Vers 2]
[G]Venninndo di sa eg va utro i fleire [Am]år
[C]Men veit ho ka som ha[D] skjedd mellom dine[G] lår?
[G]Køen inn va en søndag på[Am] E39
[C]Og da lukta som en [D]ferskvare på m[G]eny[D]
[Refreng]
[G]For da var du og deg om da, du huska ka eg sa
[Am]Ska du fere? Ska du ikkje lenger vera et problem for
[C]meg?
[D]Eg brukar ikkje tid på[G] deg[D]
[G]Men no e bygdo etter meg, de trudde jo på deg
[Am]Og ditt faeneskap og fanteri, om kossen eg behandl[C]a deg
[D]Har fått meg te å hata[G] deg... Mhm ja
[Solo]
[G] [Am7] [C] [D] [G]
[G] [A] [C] [D] [G]
[Refreng]
[G]For da var du og deg om da, du huska ka eg sa
[Am]Ska du fere? Ska du ikkje lenger vera et problem for
[C]meg?
[D]Eg brukar ikkje tid på[G] deg[D]
Meeen no e [G]bygdo etter meg, de trudde jo på deg
[Am]Og ditt faeneskap og fanteri, om kossen eg behandla[C] deg
Har få[D]tt meg te å hata d[G]eg
Kommentarer: