Du og deg om da

av trygvesagmo 24/05-2026
CAPO 2. BÅND

[Vers 1]

[G]Eg og noken venner skulle ut på byen en k[Am]veld

[C]Setta kvardagen på pa[D]use og leva i[G]gjen

[G]Då eg sto i baren fekk eg høyra ka folk[Am] sa

[C]Da va ting om meg og [D]deg som ikkje låt[G] bra

[G]Søstrer og di snakka om han så var stygge mot [Am]deg

[C]Og da tok si tid før eg [D]skjønte at han var [G]meg

[G]Far din gjorde seg brei då han gjekk[Am] forbi

[C]Da kom lange, skarpe[D] blikk frå moro d[G]i[D]


[Refreng]

[G]For da var du og deg om da, du huska ka eg sa

[Am]Ska du fere? Ska du ikkje lenger vera et problem for

[C]meg?

[D]Eg brukar ikkje tid på [G]deg[D]

[G]Men no e bygdo etter meg, de trudde jo på deg

[Am]Og ditt faeneskap og fanteri, om kossen eg behandla[C] deg

[D]Har fått meg te å hata[G] deg


[Mellomspill]

[G] [A] [C] [D] [G]


[Vers 2]

[G]Venninndo di sa eg va utro i fleire [Am]år

[C]Men veit ho ka som ha[D] skjedd mellom dine[G] lår?

[G]Køen inn va en søndag på[Am] E39

[C]Og da lukta som en [D]ferskvare på m[G]eny[D]


[Refreng]

[G]For da var du og deg om da, du huska ka eg sa

[Am]Ska du fere? Ska du ikkje lenger vera et problem for

[C]meg?

[D]Eg brukar ikkje tid på[G] deg[D]

[G]Men no e bygdo etter meg, de trudde jo på deg

[Am]Og ditt faeneskap og fanteri, om kossen eg behandl[C]a deg

[D]Har fått meg te å hata[G] deg... Mhm ja


[Solo]

[G] [Am7] [C] [D] [G]
[G] [A] [C] [D] [G]


[Refreng]

[G]For da var du og deg om da, du huska ka eg sa

[Am]Ska du fere? Ska du ikkje lenger vera et problem for

[C]meg?

[D]Eg brukar ikkje tid på[G] deg[D]

Meeen no e [G]bygdo etter meg, de trudde jo på deg

[Am]Og ditt faeneskap og fanteri, om kossen eg behandla[C] deg

Har få[D]tt meg te å hata d[G]eg

Kommentarer:

Dette feltet skal ikke fylles ut:
Lagre i egne samlinger
Vurderinger