Penga Fram

av jokkefan I går 19:46
Jeg [A]møtte [F#]deg på [A]ga[C]ta, du [A]klegga [F#]som en [A]mygg
Jeg er ingen stjerne, dessuten er jeg stygg

Men så [D]lenge [H]du span[D]dere[F]r er [D]saken [H]ganske [D]grei
[A]Flash det [F#]lille [A]kortet [C]ditt, så [A]er det [F#]deg og [A]meg

[E]Kjønnet spiller ingen rolle, [D]ække her for å bolle
[A]Er her [F#]for å [A]drekk[C]a, [H]penga [A]fram

Så skal du [G]få anek[C]doter, [D]noe å for[G]telle
[E]Noe å [D]skryte av til [C]nesegruse [H]venner
Jeg kan [G]skrive auto[C]grafer, [D]som du kan [G]selge
Til [E]alle mine [D]fans, hvis jeg [C]har noen [H]igjen
A#-H    A#-H
Av dem, hvis det er noen igjen

Du går og insisterer på at jeg er din venn
Jeg prøver og jeg prøver, men jeg kjenner deg ikke igjen
Det spiller ingen rolle så lenge du har spenn
Særlig hvis jeg slepper å betale dem igjen

Kjønnet spiller ingen rolle, vi ække her for å bolle
Vi er her for å drekke, penga fram

Så skal du få anekdoter, noe å fortelle
Noe å skryte av til nesegruse venner
Jeg kan skrive autografer, som du kan selge
Til alle mine fans, hvis jeg har noen igjen
Av dem, hvis det er noen igjen
Kjønnet spiller ingen rolle, vi e'kke her for å bolle
Vi er her for å drekke, penga fram

Kommentarer:

Dette feltet skal ikke fylles ut:
Lagre i egne samlinger
Vurderinger