Skuffende aktivitet i forumet

#1
Skuffende aktivitet i forumet
Jeg synes at aktiviteten i dette forumet er altfor dårlig. Nortabs.net er en ganske fin nettside, så det er veldig synd at nesten ingen skriver i forumet. De siste innleggene i Generelt-seksjonen er fra 2012, bortsett fra mine egne poster.
Det er slettes ikke sikkert at noen gidder å engang lese dette, men jeg mener at forumaktiviteten må opp. Mange medlemmer er her daglig, men de er tydeligvis ikke i forumet.

Sist redigert av: CFMartin 06/02-2013 18:03

#2
Hobbymusiker
Zahl89
Jeg veit det her er et gammelt innlegg, noe som forsåvidt understreker poenget i det. Jeg har lest det her en gang før, men hadde ikke no bra svar den gangen, og det er ikke sikkert det her er et bra svar heller.
Men en liten idé som kan hjelpe litt er å sette forumlinken linken litt mer sentralt på sida så den rett og slett er lettere å se. For min egen del så er mye av grunnen til at jeg er veldig dårlig på å bruke forumet rett og slett at jeg ikke tenker over at det er et forum når linken er liten og helt oppe i hjørnet.
En annen ting er å legge til muligheten for å få beskjed på mail når noen svarer på et innlegg du har startet eller bare skrevet i.
Rise up and take the power back, it's time the fat cats had a heart attack.
#3
Har fikset varslinger på mail, skal prøve å få lastet det opp i morgen.

Jeg har tenkt å få laget et nytt design etterhvert. Skal prøve å få plassert forumlinken litt mer synlig da.
#4
Hobbymusiker
Zahl89
Høres veldig bra ut

Mange takk!
Rise up and take the power back, it's time the fat cats had a heart attack.
#5
Har lagt inn epost-varslinger nå. Dere kan endre instillingene på: /account/setnotifications/

Jeg har ikke fått testet om det fungere, men vi får se.
#6
Hobbymusiker
Zahl89
Konge! Satser på at det funker
Rise up and take the power back, it's time the fat cats had a heart attack.
#7
Jeg fikk i hvert fall mail nå.
#8
Hobbymusiker
Zahl89
Jeg også, så da funker det definitivt
Rise up and take the power back, it's time the fat cats had a heart attack.