Avansert sortering/søkefunksjon

#1
Jeg har nylig begynt å lære meg å spille gitar, og fant fort frem til NorTabs siden =D En ting jeg savner, som vil gjøre ting mye letter for meg som nybegynner er en avansert søkefunksjon, hvor jeg da kan velge ut forskjellige akkorder, slik at jeg sortere ut de sangene jeg selv har lært meg akkordene til.

Kjempeflott side forresten! Gleder meg til å grave dypere inn i gitarenes verden
#2
Gitarmester
<fjernet>
Hei!

Dette hadde vært en fin funksjon, det er bare et problem jeg ser: Siden registrerer ikke hvilke akkorder som blir brukt i de forskjellige sangene, denne funksjonen tok Pitmairen vekk i en oppdatering siden det ble for rotete.
Så jeg vet ikke om det lar seg gjøre så lett, siden pr i dag, så tror jeg bare akkordene er registrert som tekst, ikke som en akkord. Hvis du skjønner?

Men nå kan ikke jeg programmering, men det kan jo være noe du kan tenke på til den eventuelle neste oppdateringen, Pit
#3
Veldig god ide, men som October sier så er det ikke registrert hvilke akkorder som er i sangen, så det er vanskelig å få sortert sangene etter akkorder slik som de er lagret nå.

Men jeg skal prøve å få lagt inn denne funksjonen i neste versjon av siden. Jeg har akkurat begynnt helt fra scratch på en ny versjon av siden, og har tenkt å endre en del på hvordan tabsene lagres, så det passer bra å prøve å få lagt inn denne funksjonen nå.