Se hvem som stemmer [TATT BORT]

#1
Gitarmester
Yhtam
Bare tenkte på en liten ting da jeg var innom ønskeseksjone:

Det hadde vært fint om man kunne se hvem som har stemmt på ønsket ditt og andres ønsker.

Ekke no must, men hadde vært litt fint!

Sist redigert av: Yhtam 29/07-2007 20:25

#2
Gitarmester
<fjernet>
Ja, det hadde vært bra!
Stemmer for dette!

Er sikkert allerede noe Pit har tenkt å rette på til neste versjon
#3
Gitarmester
Yhtam
Ja det er det sikkert!!

Men hvor lang tid er det før oppdateringen kommer egentlig??
Gleder meg til alle forbedringene på sia!!
#4
Det er allerede lagret så det er ganske enkelt å hente ut. Skal fikse det i neste versjon.

Vet ikke akkurat når den blir ferdig, men har fått gjort ganske mye i det siste så det er ikke så veldig lenge til. Men plutselig så kommer det noe som jeg ikke hadde regnet med eller noe jeg ikke får til også går det plutselig mye lengre tid. Men hvis jeg ikke får noen problemer så burde det ikke ta så veldig lang tid.


Det blir ikke så veldig mye forskjell på utseende, men har endret litt på noen små ting. Har også laget et nytt system slik at man kan velge mellom litt andre design og farger, men har ikke laget noen andre design enda.

Den største forskjellen blir nok brukersystemet. Det blir bedre kontroll over hvem som har lov til å gjøre hva og slikt. Har også fikset det meste som er nevnt her i feil og forslag.
#5
Gitarmester
<fjernet>
Høres flott ut!
Håper ikke det oppstår noen problemer :whistle:

Men jeg lurte bare på om tabsa vi har lasta opp nå, om de vil bli sletta til neste versjon, og om brukerne blir sletta og slikt, eller om alt slikt fortsetter å være slik det er nå?

Edit: Mente om poenga og slikt styr vil bli sletta (Siden jeg har ganske mange poeng )

Sist redigert av: <fjernet> 05/05-2007 00:59

#6
Jeg håper jeg klarer å overføre alt uten å miste noe data, men har endret en god del på databasen så det kan hende det ikke går. Om jeg ikke klarer å få overført det automatisk så overfører jeg det manuelt, i hvertfall viktig data som tabs, brukere, foruminnlegg osv.