Får ikke poeng ved anonyme tabs?! [NEI]

#1
Gitarmester
Yhtam
Hallo :hi:

Jeg lastet opp en tabs anonymt her i stad, vet ikke helt hvorfor bare prøvde. Men det som jeg synes er litt rart er at jeg ikke får poeng for den. :unsure: Den har blitt godkjent, så jeg vet ikke helt jeg. Skal det være sånn eller? Da synes jeg i så fall dette bør endres.

-Yhtam

Sist redigert av: Yhtam 29/07-2007 20:14

#2
Gitarmester
<fjernet>
Det er vel litt av poenget kanskje, at når man laster opp anonymt får man ikke creds for det. Derfor er det lurest å laste opp ikke-anonym

Men det kunne kanskje vært slik at man fikk poeng for det uansett, jeg vet ikke helt :unsure:
Tror jeg egentlig stemmer for at når man laster opp anonymt, så får man ikke poenga for det, fordi folk ikke vet hvem som lasta det opp.

:hi:
#3
Gitarmester
Yhtam
Er nok enig med deg der October!

Går det ann å ta bort "anonym-greia" igjen? Pitmairen? :blush2:

Tabba sangen "Amatør" av "Anne Grete Preus" anonymt (står Paus i tabben, skriveleif)

Takk
#4
Hvis man får poeng når man laster opp anonymt så blir det jo ikke så veldig anonymt, siden man kan se hvem som får poengene og da vet man jo hvem som laster opp. Så jeg tror jeg beholder det slik det er nå foreløpig, men hvis mange vil ha poeng for anonyme tabs så kan jeg endre det senere.

Skal fikse det Yhtam.
#5
Hobbymusiker
Rune
Er jeg den eneste som ikke helt skjønner meningen med anonyme tabs? Er det sånn at man velger anonym hvis man er flau over kvaliteten på tab'en? ...eller flau over musikksmaken sin?
You and I are mortal, but rock 'n' roll will never die.
#6
Gitarmester
Yhtam
Hehe, har stusset litt over det der jeg og Har egentlig ikke noe godt svar, men det er sikkert en eller annen mening med det?!?!
#7
Husker egentlig ikke hvorfor jeg la det inn, men det kan jo være at noen, av en eller annen grunn, ikke vil vise brukernavnet sitt sammen med tabsene og da kan man jo bruke anonym funksjonen.
Men den brukes jo ikke så veldig mye så det er kanskje ikke så veldig mye vits i den, men det skader vel ikke at den er der.
#8
Gitarmester
<fjernet>
Jeg så for meg at det var noe slik som at det kanskje var "ulovlig" å legge ut tabs (det er jo slik i mange land, at det bryter med de Copyright-greiene), og at det derfor skulle kunne gå an å være anonym for de som ville det.
#9
Ja det var det som var hovedgrunnen til at jeg la det inn.
#10
Gitarmester
Yhtam

October skrev:

Jeg så for meg at det var noe slik som at det kanskje var "ulovlig" å legge ut tabs (det er jo slik i mange land, at det bryter med de Copyright-greiene), og at det derfor skulle kunne gå an å være anonym for de som ville det.


Ja, er det noen som vet hvordan det er her i Norge??
Har sett mange sette inn sånn "Dette er forfatterens egen tolkning, blablabla" Gjør det tabsene lovlig eller hva? :huh: