Faste regler for oppsett av ønsker.

#1
Hobbymusiker
Wiken
Den siste tiden har vi fått flere og flere ønsker i kategorien "ønsker". For at det skal være lettere å holde oversikten synes jeg vi skal utvikle en mal på hvordan et ønske skal settes opp.

For eksempel hadde det vært behjelpelig dersom man spesifiserer artist og sang i topic(tittelen)og dersom man har spesielle ønsker så bør man spesifisere hvilken tab-type man ønsker.

Hva med å ha et opsett som ser noe slik ut:
[TAB]The Monroes - Cheerio(SOLO)

Dersom man ikke har spesielle ønsker til hvilken tab-type man ønsker trenger man jo selvfølgelig ikke å spesifisere dette, det samme gjelder da også selvfølgelig for hvilken del/parti av sangen man ønsker.

Dessuten ser jeg at mange andre store forum har innført en såkalt "tre-ords-regel" for opprettelse av topic det tror jeg kunne vært fordelsmessig også her. Man får da lettere tråd-navn som beskriver tråden bedre og folk tenker gjerne mer gjennom hva de skriver før de oppretter tråden.

Wiken..

Sist redigert av: Wiken 23/05-2009 12:33

#2
Luftgitarist
Torres
Hei
Tommeln OPP for dette wiken
Stå på .
#3
Det blir nok mer oversiktlig om alle ønskene blir skrevet på den måten ja. Jeg skal oppdatere reglene.

Tre ords regelen tror jeg vi venter litt med. Det er ikke så veldig stor aktivitet i forumet, utenom i "Ønsker".

Jeg skal etterhvert flytte ønskeforumet ut av forumet og til en egen del av siden. Da blir det mer oversiktlig og det blir enklere å legge inn andre funksjoner, som f.eks. stemme på ønsker, bedre søk osv.


Hvis det tar lang tid før jeg svarer i forumet eller godkjenner tabs osv. så er det fordi jeg har veldig dårlig tilgang på pc/internett de neste 3 ukene.