Tunes

#1
Gitarmester
Yhtam
Hallo :hi:

Jeg har fått musikkbladet tunes gratis nå i en del mnd. Egentlig er det et ganske så dyrt blad, men jeg får det altså gratis av en eller annen grunn . Tror kanskje det kan ha noe sammenheng med at jeg har kjøpt produkter på sound1 også tar tunes adresser derfra?! Ikke vet jeg! Med hvert blad følger det en lapp som spør om jeg vill abbonere på bladet, men så lenge jeg uansett får bladet gratis er jeg fornøyd.
Synes ikke bladet er så bra at det er verdt pengene, men er kjekt å ha. En del tester og gitarlicks ogsånt.
Er det noen som har erfaring med dette og vet hvorfor jeg får det gratis/hvordan tunes vet at jeg er interresert i musikk?

- Yhtam
#2
Gitarmester
<fjernet>
Haha, nice!

Alt slikt er greit å få, og er ikke vits å bruke tid på å finne ut hvorfor de sender et dyrt blad gratis til deg. Det er jo bare kjekt
#3
Jeg har fått det jeg også, men bare to stykker. Er ganske sikker på at det er sound1 som sender det ut eller har gitt ut adressene. Jeg har registrert to brukere på sound1 med forskjellige navn og begge har fått bladet.

Jeg sier ikke nei takk så lenge jeg får det gratis, men gidder ikke betale for det.
#4
Gitarmester
Yhtam
Hehe, takk for svar.
Det hadde jo vært litt morsomt å vite hvor det kom fra, så kunne jeg kanskje hjulpet andre som vill ha tunes gratis.
Men som du sier october, jeg gidder ikke å gjøre noe mer enn å skrive en tråd her !
#5
Eg og får 2 kver gang

Litt rart!

Lurer på kver gang om det kommer en sinnsyk stor regning med xD
"If I had one wish, I'd ask for a constant supply of Marlboro." (Slash)
#6
Gitarmester
<fjernet>
Haha, morsomt Og alle dere har kjøpt noe fra www.sound1.no? :smile2:

Tror nok det teller positivt for neste gang jeg skal kjøpe noe, å bestille fra sound1
Er det et bra blad, eller?
#7
Hadde tenkt å kjøpe Gibson Les Paul første gang eg reggisterte meg!

Andre gang var det noe annet eg ikke husker :P

Har ikke bestillt noe der, bare reggistrert meg (:

Bladet er helt ok (:
Har lært en del mer om musikk etter eg "kjøpte" det
"If I had one wish, I'd ask for a constant supply of Marlboro." (Slash)
#8
Gitarmester
Yhtam

October skrev:

Haha, morsomt Og alle dere har kjøpt noe fra www.sound1.no? :smile2:

Tror nok det teller positivt for neste gang jeg skal kjøpe noe, å bestille fra sound1
Er det et bra blad, eller?


Ser ut som om det bare er å registrere seg på Sound1, prøv og se om du får det?!

Fant fram et par av bladene og så litt igjennom, plukka ut litt diverse ting som er med i bladet:

- Nyheter innenfor forskjellige sjangre. (keyboard, mic, gitar, amp, trommer osv)
- Intervjuer
- Tester, sammenligninger og anbefalinger
- Gitarlicks
- "Bandhistorier" sendt inn fra leserne
- Festivaloversikter
- Artikler om forskjellige musikkmesser
- Artikler om alt mulig koblet til musikk (Vista, YouTube, Facebook)
- "Workshops"
- Artikler om forskjellige artister/band
- Elgitarens historie
- Forklaringer av begrep innenfor lyd og musikk
- Topp 40 gitarsoloer
- En god del reklame
- +++

Tunes skrev:

Tunes ble til, og vi tok mål av oss å lage et magasin som skulle være mer ungdommelig for alle aldersgrupper. Et magasin som skulle være merkbart trendy, oversiktlig og av ypperste kvalitet.
Dette var grunntanken bak landets nye musikkfaglige bransjemagasin;

Tunes - om og for musikkinteresserte!


www.tunes.no

Synes ikke bladet er verdt å betale for, men det synes kanskje andre. Får håpe dere har fått et innblikk i hvordan Tunes er da!

- Yhtam

Sist redigert av: Yhtam 03/07-2007 00:05

#9
Gitarmester
<fjernet>
Er det bare å registrere seg?
Vel, da var det gjort!
Kan si ifra om jeg får det jeg også da :wink:
#10
Jeg har også kjøpt noe fra sound1, og får Tunes i posten rett som det er :shifty:
så vet vi det :hi:
...and world peace!