Tabs som skal slettes

#16
Profesjonell
Vages
Hei; nå er det to versjoner av "Ikke slå" av Gustav Lorentzen ute på siden. Den som først ble lagt ut er i feil dur; den siste var både mer lettspillelig og i riktig dur. Nå har jeg lagt inn all ekstra informasjon som fantes i den første i den siste, så jeg ser ingen grunn til at de skal eksistere side om side lenger. Det hadde altså vært fint om den første jeg linket til blir slettet og den andre får fortsette å leve, så kan eventuelt kommentarene flyttes over om det er praktisk :-)

Oppdatering:
Og i samme slengen kan navnet endres; "Ikke slå" i stedet for "Ikke Slå" (stor bokstav skal bare i start av setninger og egennavn - også i overskrifter - på norsk).

Sist redigert av: Vages 27/10-2010 22:52

#17
Jeg foreslår å flytte endringene over til den som ble lastet opp først og så slette den nyeste. Siden den har vært her lengst er det mest naturlig og beholde den. Det er også større sjanse for at noen har linket til den, og det er dumt å få døde linker. Den siste burde nok kanskje vært lastet opp som oppdatering første gangen.


Jeg burde kanskje få laget en funksjon som redirecter gamle urler når en tab slettes, så det ikke blir for mange døde linker.
#18
Profesjonell
Vages
Da gjør jeg det øyeblikkelig; bare slett den nyeste snarest og endre navnet til "Ikke slå". Og forresten så klarte jeg akkurat å duplikere meg selv; lastet opp en helt identisk tab: http://nortabs.net/tab/2908/

Skaden er ny; repareres snarest :-)

Sist redigert av: Vages 28/10-2010 23:35