Zip-fil

#1
Jeg ønsker hele dette herlige paradiset av tekster og tabs i en zip-fil! Er det mulig, eller? I tilfelle noe går til helvete, er det lurt å få spredd det. Jmfr. Nålga....

Håper det lar seg gjøre!
#2
Gitarmester
<fjernet>
En jævlig god ide..!

Men blir nok utrolig stress for Pit..
Men det høres veldig bra ut! Men blir vel stress å oppdatere den etter hvert som det kommer flere tabs da?
#3
Den kan bare oppdateres en gang i blant, f.eks. en gang i mnd. Ikke så mye arbeid det.

(Ellers; -jeg har hørt at den gode gamle historien om Clapton og Sunde er oppspinn. Mener Sunde selv har sagt det... Har forøvrig også hørt at det var Slash, Knopfler, osv som kom med utsagnet....)
#4
Har fikset slik at dere kan laste ned en zipfil med tabsene i, men er ikke helt sikker på om det funker helt.
Hos meg så er det i hvertfall litt problemer med æøå og noen av filene i zipfila funker ikke på grunn av det. Men si fra hvis det ikke funker hos dere, så skal jeg prøve å finne ut av det.

Last ned her:
http://nortabs.net/archive/

Sist redigert av: Pitmairen 02/09-2007 20:10

#5
Gitarmester
Yhtam
Godt forslag dette.

Hva med å legge en link til arkivet på hjem-sia eller no?!
#6
Hvis alle begynner å laste ned zipfila så vil det bruke ganske mye båndbredde, så jeg tror jeg lar linken ligge her foreløpig. De som er litt aktive på sida finner den sikkert.