Tilfeldig tab

#1
Profesjonell
Vages
Hei; det hadde vært gøy med en knapp på forsiden som man trykket på og havnet på en tilfeldig sang. Man kunne kanskje også valgt hvilke typer det skulle trekkes fra (grep, tabulatur, guitarpro osv.) med noen checkboxes. Jeg tror grep hadde vært smartest å ha som standardinnstilling; om jeg er ute etter noe tilfeldig, vil jeg også ha noe som man plukker opp kjapt.
#2
Det er en god idé dette. Har langt inn en knapp for det nå (terningen oppe til høyre)

Det går ikke an å velge type å søke i enda, men får se om jeg kanskje fikser det senere.

Sist redigert av: Pitmairen 17/08-2010 15:17

#3
Profesjonell
Vages
Takk; tydelig at det er svært stor fortgang i hvordan ting blir gjort på denne siden her. Du kunne ikke tenke deg å ta over jobben med å dele ut oppkjøringstimer i Statens vegvesen?
#4
Kan godt ta den jobben jeg, høres ut som en fin jobb det.
#5
Profesjonell
Vages
Veldig bra funksjon, men jeg synes det er påfallende ofte at Unni Wilhelmsens "All about June" kommer. Dette kan kanskje ha med at det er tab nummer én, eller er det et sleipt salgstriks?
#6
Det var noe jeg hadde glemt å gjøre som gjorde at noen tabs ble valgt oftere enn andre, men jeg har gjort noen endringer og jeg tror det skal funke bedre nå.