Litt for mange tabs på Det Finaste Eg Veit av Hellbillies?

#1
Er jo 5 tabs der nå.

Er det mulig å rydde opp i dette ved å slå sammen noen eller lignende?
Ser jo særdeles uryddig ut for en som ikke har vært på sida før å vil finne akkordene til den sangen.


Kansje legge introen, akkordene og alt annet fingerspill på samme tab. Plukke ut det beste og sette det sammen til den ultimate
Gjerne rate og kommenter tabber! :D
#2
Jeg har lenge tenk på å få samlet alle tabulaturene av en sang under ett navn slik at sangen bare blir listet opp en gang.

Hvis det bare er en tab av en sang så fører linken direkte til tabulaturet slik som nå, men hvis det er flere av samme sang så fører linken til en liste over alle versjonene.

Det er slik jeg har tenkt at det vil fungere, men det krever en del endringer i koden så det vil ta sin tid å få fikset det.
#3
Luftgitarist
<deaktivert>
Er det virkelig ikke mulig å slette egne tabs? Burde endres.
#4
Bare rapporter tab'en du vil slette så fikser jeg det.
#5
Luftgitarist
<deaktivert>
Har rapportert noen nå.
#6
Da er det gjort, men det var litt synd å slette den tab'en med best rating da.
#7
Luftgitarist
<deaktivert>
Takk for hjelpen!
#8
Profesjonell
Vages
Synes det å samle den under én tab er en god idé; det som er viktigst er at ting med forskjellig stavemåte allikevel ryddes opp i av en admin. Eks: "Meg om 100 år" og "Meg om hundre år" av Gustav Lorentzen, der den første er riktig.
#9
Koden ble oppdatert for en god stund siden slik at det er nå mulig å liste kun en av hver sang i listen, men jeg har ikke tatt det i bruk enda.

Hvis jeg endrer listen, så vil kun en av hver sang vises og hvis det er flere tabs av en sang vil man havne på en liste over alle tabs av den sangen.

Eksempel: Den Finaste Eg Veit


Hvis det er noe som er skrevet feil så er det bare å trykke på "Rapporter" til høyre over taben og skrive hva som er feil, så blir det fikset.
#10
hei

hva med noe av ottar big hand?
eller lillian askeland?