Skrivefeil

#1
Gitarmester
<fjernet>
Har sett at det er noen skrivefeil rundt omkring, så her kan du skrive inn om du finner en skrivefeil av et eller annet slag, slik at det kan bli rettet på.

Kan begynne med f.eks. på +Tab så står det Gruitar Pro, istedefor Guitar


Og på forumet:
Off Topic
Her kan man ta at som ikke gører til noen andre plasser.
"ta at som" burde vel være "ta alt som"

Sist redigert av: Yhtam 30/07-2007 16:20

#2
Ja det er nok litt skrivefeil rundt omkring, har rettet de to du du nevnte.
#3
Gitarmester
<fjernet>
Det er flott!

Her fant jeg en til: · Bare 4 År - Intro + Solo Teks Tab

Burde vel stå Tekst :wink:
#4
Fixed! :wink:
#5
Gitarmester
<fjernet>
Fant en til skrivefeil

"Bli medlemm"

Bli medlem skal det være :wink:
#6
Hvor er det står hen? Jeg finner det ikke
#7
Gitarmester
<fjernet>
Oi, jeg husket feil :whistle:
Det var "Glemmt passord" det stod.. ikke "Bli medlemm"

Men det er altså på Logg Inn-siden, og det skal vel stå Glemt passord
:wink:
#8
Gitarmester
<fjernet>
Ny feil

Takk for ditt bidrag!

Taben din vil ikke vises på siden før den har blitt godkjen,


Godkjent burde det stå
#9
Luftgitarist
Belbert
Heisann!

Bra side dette her!

Eg har lagt merke til at ein del tabs ikkje har samsvar mellom tekst og akkorder og tt eller fleire akkorder der det ikkje er mellomrom mellom.

Veit ikkje om dette er ein skrivefeil frå personen som har tabba det eller ein feil på sida, men eg tenkte eg skulle nevna da.

#10
Gitarmester
<fjernet>
Hei Belbert! :hi:

Dette kan skyldes to ting:

- Enten unøyaktighet ifra tabberens side når han har lagd taben.

eller

- At de er laget med en annen skrift enn denne Notepad-skriften der alle tegnene er like store. Dette gjør at teksten og akkordene kan bli forskjøvet i forhold til hverandre når de blir lagt opp her.


På en annen post i forumet her, så sa Pitmairen at han kanskje skulle legge ut slik at vi brukere kan fikse på en tab der vi ser at det er feil. Da blir det mye lettere å fikse på slike ting :wink:

-October
#11
Det kan også være fordi den som tabbet sangen brukte tab tasten istedet for mellomrom mellom akkordene.

Noen av tabs'ene ble også litt forskjøvet når jeg flytta dem over fra den gamle siden tror jeg, men har sjekket ikke alle før og etter så jeg er ikke helt sikker.


Men hvis/når jeg får lagt inn en slik rette funksjon så blir det mye enklere å fikse slike feil.

Retta skrivefeilene
#12
Gitarmester
Yhtam
Fant visst en skrivefeil jeg og

"Siste innlegg i emnet (site først)"
Skal vel være "siste først)"
#13
Rettet!
#14
Gitarmester
Yhtam
Fant visst en skrivefeil til jeg:

"Det har skjedd en feil, feilen har blitt rapportert til administrator og vil bli fikset s� fort som mulig."

Skal vel være "fikset så fort som mulig"?!

-Yhtam
#15
Det var egentlig ikke en skrive feil, det var fila som hadde feil encoding som gjorde at å'en ble rar. Tror det er fikset nå, men får ikke sjekka før jeg får den erroren.

Holder på å skrive om siden fra python til php, når jeg blir ferdig så forsvinner forhåpentligvis den feilmedlingen der.

Sist redigert av: Pitmairen 03/04-2007 19:46