Den nye siden

#16
Jeg skal legge dem inn jeg, gjør det i morgen.

Edit: Har fikset det.

Sist redigert av: Pitmairen 09/07-2007 08:46

#17
Gitarmester
<fjernet>
Hehe, det går helt greit Pit! Du fortjener litt sommerferie du også! Kan ikke sitte inne med Nortabs hele ferien

Begynner å bli litt mer vandt allerede, men håper du kan gjøre noe med å få det til å se litt mer ut som den sorte versjonen

Yhtam: Skreiver du tabsa direkte inn i tabuploaderen? Er det ikke MYE enklere å første skrive dem i Notepad (notisblokk)? Det er samme skrifta, så akkordene blir ikke forskjøvet eller noe.
#18
Gitarmester
Yhtam

October skrev:


Yhtam: Skreiver du tabsa direkte inn i tabuploaderen? Er det ikke MYE enklere å første skrive dem i Notepad (notisblokk)? Det er samme skrifta, så akkordene blir ikke forskjøvet eller noe.


Øhh, hva er enklere med å skrive inn i notisblokk først?! :huh: Man må jo kopiere det inn i tabuploaderen uansett?! Vet ikke om jeg skjønte det helt jeg. Eneste fordelen jeg finner er at jeg kan lagre det?! (Som hadde vært praktiskt i dette tilfellet )
#19
Gitarmester
<fjernet>
Ja, du kan for det første lagre det
Dette gjør at, for det andre, du kan ta det opp igjen senere om du ikke gadd gjøre alt ferdig med en gang.
Og det var vel egentlig det
Og det går jo fort å kopiere alt inn i tabuploaderen.
#20
Gitarmester
Yhtam
Ja, skjønner hva du mener. Hvis hele sia her skulle fucke seg opp og alt skulle bli sletta har jeg jo mista alt. *Begynner å lagre mine tabs*
#21
October: Jeg skal prøve å få laget en svart versjon mer likt det forrige, men jeg må ha en liten ferie først.

Men jeg skal fikse litt på datamaskina mi her nå, så hvis jeg ikke er innom sida de neste dagene så har sikkert maskina mi klikka.
#22
Hobbymusiker
Wiken
God ferie Pit! Vel fortjent.

Wiken.
#23
Jeg har nå lagt inn et nytt stilsett med andre farger. Dere kan teste det ved å gå til profilsiden og endre stilsett. Test det og se om dere liker det bedre enn det grønne, hvis dere gjør det så setter jeg det som standard.
#24
Gitarmester
Yhtam
Synes det svarte her var bra jeg Bare at forumlinken oppi hjørnet har blitt til en ´, og inn- og utbokslinken er helt svart. Men selve stilsettet og fargene var bra!
#25
Gitarmester
<fjernet>
Det stilsettet syntes jeg var MYE bedre! Helt klart!

Akkurat slik farger jeg husker det var på v2 av Nortabs (v1 for de som ikke har opplevd den første versjonen )
Kanon
#26

Yhtam skrev:

Synes det svarte her var bra jeg Bare at forumlinken oppi hjørnet har blitt til en ´, og inn- og utbokslinken er helt svart. Men selve stilsettet og fargene var bra!
Hmm :hmm:, linkene funker her hos meg.
Kan du ta et screenshot så jeg kan se hvordan det ser ut?

Edit:
Det er som vanlig internet explorer som er problemet
Tror linkene skal funke nå, men profilsidene til brukere som ikke har skrevet noe vises ikke helt riktig.

Sist redigert av: Pitmairen 16/07-2007 21:33